Właśnie minął rok odkąd pojawiło się w internecie logo “Pan Jakub Nadaje”. Gdy rok temu wrzucałem je do sieci, stronę @panjakubnadaje na Facebooku lubiły 3 osoby (!) i nic nie wskazywało na to, by ta liczba miała się jakoś znacząco zwiększyć.
Dla tych trzech osób utworzyłem wtedy wydarzenie “logo reveal” na Facebooku i zrobiłem zapowiedź wyjawienia logosa strony, który stał się znakiem firmującym wszystko co robię 🙂
Obecnie stronę obserwuje ponad 1000 razy więcej osób, co jest ważne, bo dzięki temu więcej Widzewa dociera do większego grona odbiorców. Inne liczby związane z działalnością są równie szokujące – kanał youtube.com/panjakub zanotował już ponad jeden milion dwieście sześćdziesiąt tysięcy wyświetleń, a kilka dni temu licznik opublikowanych filmików przebił okrągłe pół tysiąca. Ponad 500 filmików w trochę ponad rok. W ciągu ostatniego roku powstały m.in. “Niezwykłe rzeczy”, “The W Files: ZDARZENIE”, powstał też #boomnakosza i #KlimatTrybun, który ewoluuje i na pewno jeszcze wiele razy zaskoczy Was swoją formą i przekazem. W zasadzie w ciągu roku wydarzyło się tyle, że nie sposób to opisać. Jeszcze rok temu doping filmowany był z jednej kamery z perspektywy trybuny “C”.
Przykładowy filmik z początku działalności:
Obecnie Wasze oczy mogą cieszyć kadry z kilku kamer, co doskonale widać w najnowszym odcinku serii #KlimatTrybun:
Trudno rozpoznać, że za tymi dwoma filmikami stoją te same dwie osoby, które od ponad roku dostarczają widzewskie materiały z Serca Łodzi 🙂
Co przyniesie kolejny rok? 🙂