Klimat trybun stadionu Widzewa przekracza granice! O Widzewie wspomina niemiecka strona “Volkssportfussball” podając swoim czytelnikom link do drugiego odcinka #KlimatuTrybun z ostatniego meczu domowego Widzewa z Drwęcą Nowe Miasto Lubawskie.
Wielki zasięg marki Widzewa
Jeszcze wczoraj dyrektor Widzewa Piotr Szor podkreślał, że marka Widzewa jest marketingowym kołem zamachowym dla miasta. Na siłę łódzkiego Widzewa i zasięg jego marki wykraczający poza granice kraju zwracali też uwagę w najświeższym odcinku P138 wiceprezes Widzewa Michał Sapota i prowadzący program Marcin Tarociński . Nie są to puste słowa. Media zagraniczne nie tylko wspominały o widzewskich rekordach sprzedaży karnetów. Jak się okazuje, w mediach zagranicznych chętnie pokazuje się atmosferę, jaka jest na meczach Widzewa, chętnie pokazuje się ten niezwykły widzewski #KlimatTrybun.
#KlimatTrybun niesie się bardzo daleko
Widzewski #KlimatTrybun dotarł tym razem do Niemiec. Volkssportfussball.de to strona, na której znajdują się wpisy dotyczące Bundesligi i niższych niemieckich klas rozgrywkowych, ligi duńskiej, austriackiej i jak się okazuje od niedawna również… III ligi polskiej! Volkssportfussball.de serwuje swoim czytelnikom najnowszy odcinek #KlimatuTrybun z meczu z Drwęcą. #KlimatTrybun to mój nowy pomysł na serię filmików, które mają na celu pokazanie tzw. #MatchDayExperience – doświadczania dnia meczowego przez kibica. Szczególne wrażenie wywarł na autorze z volkssportfussball.de doping kibiców Widzewa – udostępniony został również filmik z bardzo głośnym fragmentem dopingu, gdy cały stadion znów uniósł się nad powierzchnie ziemi podczas okrzyków “Tylko Widzew! RTS!”.
O Widzewie wciąż się pamięta
We wpisie na volkssportfussball.de możemy przeczytać, że każdy kto słyszy nazwę Widzew wspomina chwalebne czasy Widzewa. Tu autor wspomina o ostatnim mistrzostwie Widzewa i fakcie, że jeszcze w sezonie 1999/2000 Widzew występował w Pucharze UEFA mierząc się z AS Monaco. Z tekstu można dowiedzieć się również, że Widzew podnosi się po ostatnich turbulencjach i mimo, że gra na czwartym poziomie rozgrywkowym w Polsce to jest stale wspierany przez 15 000 kibiców na trybunach.
Niemiecki wpis został udostępniony na Facebooku. Udostępnił go także profil Chemie Halle – HFC-Fanblog obserwowany przez blisko 7 500 osób.
Komentujmy, nieśmy dobre słowo o Widzewie
Zachęcam do zajrzenia na stronę volkssportfussball.de i zostawienia komentarza pod wpisem o Widzewie.
Poza tym zaglądajcie na profile niemieckie na Fb, które udostępniły wpis i lajkujcie:
Dzięki temu pójdzie przekaz, że warto pisać o Widzewie, bo to spotyka się z dużym zainteresowaniem.
Klimat Trybun możecie znaleźć na kanale youtube.com/panjakub. Kolejny odcinek już w poniedziałek o 19:10.