Pora na pierwsze w tym roku miesięczne podsumowanie mojej działalności. Sezon ogórkowy w pełni. Na czym skupiłem się w styczniu?
#BoomNaKosza #KoszToEmocje
W styczniu kontynuowałem działania mające na celu promowanie widzewskiej koszykówki. W styczniu odbył się tylko jeden domowy mecz – był to mecz z AZS Uniwersytetem Gdańskim, najsłabszą drużyną ligi. Z tego meczu przygotowałem kulisy, które poza pokazaniem atmosfery na hali (był doping!) przybliżyły sylwetkę nowej widzewianki Jasmine Davis. Film zanotował blisko 1800 wyświetleń, co uważam za spory sukces biorąc pod uwagę jak niszowa jest koszykówka kobiet. Jeszcze 3 lata temu filmy z widzewskiego kosza notowały od kilkudziesięciu do kilkuset wyświetleń, ale z każdym rokiem wyniki oglądalności są lepsze. W tym sezonie wszystkie przygotowywane kulisy zaliczały minimum 1000 wyświetleń. Wydaje się, że udaje się przekonać widzów do tego, że kosz może być atrakcyjnie pokazany. Polubiliście koszykarki i chętnie je oglądacie!
Zobaczcie jedyne jak dotąd w tym sezonie zwycięskie kulisy meczu ze stycznia:
Co ciekawe, materiały z kosza generują też coraz więcej pozytywnych reakcji i komentarzy. Jeden z kibiców napisał pod kulisami
“Nie interesuje mnie koszykówka. Ale… filmy Pana Jakuba – owszem. Brawo! P.Jakub popularyzuje widzewską koszykówkę (…)”
Komentarz pod zwycięskimi kulisami
Fajnie, że chętnie oglądacie i komentujecie te materiały doceniając tym samym włożoną w ich przygotowanie pracę.
Wciąż promuję kosz nowym hasłem, które stanowi dodatek do hasła “Boom na kosza”. Hasło “Kosz = Emocje” (#KoszToEmocje) przyjęło się bardzo dobrze. Pokazywane na licznych grafikach i krótkich teaserach, które od kilku miesięcy zachęcają do chodzenia na halę, przebiło się do świadomości kibiców. Poniżej dwa ze styczniowych teaserów:
#GramyDlaWiktora
Fan Club Widzewa ze Skierniewic poprosił mnie o pomoc w promocji turnieju charytatywnego “Gramy dla Wiktora”, w efekcie czego zostałem patronem medialnym turnieju i przygotowałem z niego fajny ponad pół godzinny materiał. Turniej w Skierkach był świetną inicjatywą. Udało się zebrać znacznie wyższe kwoty niż zakładano. Warto pokazywać takie wydarzenia, bo to nie tylko pomoc drugiemu człowiekowi, ale też potwierdzenie, że społeczność skupiona wokół marki Widzewa podejmuje wartościowe inicjatywy.
Zobaczcie full materiał z turnieju:
Materiał z turnieju to też sporo wspominek i historii opowiedzianych przez kibiców Widzewa ze Skierniewic, sporo pięknych pamiątek i rarytasów, z których część została przekazana na licytacje dla Wiktora.
Na licytację przekazaliśmy oprawione foto z oprawy z meczu z Legią Warszawa. Zdjęcie zostało wylicytowane za 450 zł!
Jeśli jeszcze tego nie zrobiliście to zachęcam Was do wsparcia Wiktora dowolną kwotą na stronie siepomaga. Obserwujcie też stronę turnieju na Facebooku: LINK.
Podsumowanie
Mimo, że styczeń był miesiącem, w którym niewiele się działo, to udało się przygotować dwa wyjątkowe materiały, które wzbogacają treści na kanale. Zachęcam Was do subskrybowania kanału i obserwowania działalności @panjakubnadaje w Social Mediach:
Subskrybuj kanał: https://www.youtube.com/c/panjakub?sub_confirmation=1
Fb: https://www.facebook.com/panjakubnadaje
Twitter: https://www.twitter.com/panjakubnadaje
Insta: https://www.instagram.com/panjakubnadaje
Do przeczytania w kolejnym podsumowaniu! 🙂